Minua on ihmettänyt lausahdus;"Minnekkä meillä on kiire tässä valmiissa Maailmassa." Ei ihmetytä enää. Valmiiksi on kaikki kulutustavarat ym. tehty ja asian kyllä kiireineen voi myös mieltää niinkin, että:asioitten edellä kävijä(Ihminen) rasittaa itseään liikaa ajattelemalla asioita, jotka ovat itsestään selviä. Kysymättä siis paras olisi, kaiketi. Ihmettelen hieman vain vasta puolen asettamaa lausetta, miten he suhtautuvat asettelemiini vastauksiin. Tuli mieleeni eräskin tapaus siitä, että miten tuota nyt suhtautua sitten, kun asiat ovat valmiiksi ennakoituja ja minun pitää silti ottaa huomioon, että en tullut ajatelleeksi, tms. Kyllä minä ajattelen ja koitan toimia hyvinkin paljon asioitten edellä, koska tiedostan ja tiedän, että asioitani on jo ennalta ajateltu. En minäkään voi aina ennakoida sitä, miitä toinen ajattelee ja miten minua päällepäin katsoo. Ihminen käyttäytyy eritilanteissa eritavalla, sen olen huomannut ja siitä olen hieman näreissäni, kun selkänsä kääntää, saattaa jo "Maailma" muuttanut suuntaansa, katsojan silmissä, vaikka kyseessä on alan asiantuntija. En kovimielellään melistele ketään, vaan koitan pitää suoraa linjaa, tietenkin hieman tilanteesta riippuen, mutta muuten mielellään jatkaen sukuni perimää. Sovitteleva(kin) olen, sitä ei vain aina huomioida, ellei ole samaa mieltä, taikka nöyrry isojen sanojen alla.. Ihmettelen erilaisuutta ja kurinalaisuutta, joka koskee meitä kaikkia, täällä asuvia, kun toiset eivät todellakaan elä vaadittujen säänösten mukaan. En aina minäkään..