En ole ollut näin onnellinen pitkään aikaan, paitsi nyt tällä hetkellä. Koska mieleni kovin on vaihtelevaa sorttimentaalia, en lyö leimaa paperiin omalla kohdallani, ennenkuin tilanne vallan tasaantuu. Ei varmastikaan ole hyvä mainita, että; "kaikilla meillä asiat ovat", koska kyseessä on aina Ihminen, jonka sisällä on sairaus, tauti tai sitten jokin muu huoli. Ja jollei ole, kyllä Ihminen keksii syyn olla vaikkapa sairaskin. minun mielestäni on Sairautta LEIKKIÄ sairasta, jollei ole mitään mitä sairastaa. Olkaa HYVÄN TÄHDEN onnellisia, jotka terveitä olette! Kun ajattelen asiaa terveen Ihmisen näkökulmasta, että hän kokee olevansa vaikkapa;"Aarghh, mä en jaksa enää Elää, koska mulla ei ole samanlaista käyntikorttia kun sulla on." No jo ON idiottimaista, että;"Enpäs kysy mistä noita muuten saa, koska haluan olla huomion keskipisteenä." Olen itse sairas Ihminen, joka myöntää että:Tämä esimerkki, jota käytin, on ollut myös osana minua aikaisemmassa vaiheessa Tautini alkua, jolloin asia meni niin pitkälle tämän;" Oma minä keskellä kaikkea yksin, voih" kanssa, että en kestänyt olla hetkeäkään yksin, vain keksin ratkaisun. Avunhuuto kokeilemalla, leikkimällä ja hakien huomiota(mitä todellisuudessa tarvitsin mielenterveys hoitolaitoksessa), koitin leikkiä Henkeni pois.Nyt kun olen HERÄNNYT Elämään(en uskonnollisista syistä),vain ja ainoastaan oikeanlaisen hoidon saaneena! Te, jotka sairastatte leikin varjolla, katsokaa ensin Itseänne PITKÄÄN ja SYVÄÄN peilin avulla ja hakekaa Itsestänne jokin VIRHE joka ON jäänyt huomaamatta.Vihje;"Ette näe sitä peilistä, mutta se ON silmiin yhteydessä." Toinen HUOMAUTUS;"Käyttäkää sitä ja pitäkää hyvää huolta."