Aikani kuluksi tuossa en keksinyt mitään muutakaan, kuin ottaa pyykit pois pyykkikassista ja viikata ne jotenkuten kaappiin. Myös sain innovatiivisen hetken viiksieni, sekä parran ajelulle, mikä ei kylläkään aivan toivottua tulosta tuonut. Minulla on sen verran herkkä iho, että joka ajo kerran jälkeen, iihoni punoittaa kuin kukon heltta. No, asiaa on kyllä tutkittu ja minulla on atooppinen iho, elikkäs se siis syynä. Eikä tuo talven sää olosuhde(kkaan) paljoa kuulemma asiaan auta, muka? Itse olen vakaasti sitä mieltä, että jokpäiväinen suihkussa käynti edesauttausi parempaan suuntaan ihoni hyvinvointia. Niin ja taas odottelen, että aamu vuoro saapuisi, jotta saisin sähkö tupakkani lukkojen takaa, koska tein sääntö rikkomuksia kaksi elikkä höyrystelin sisätiloissa, vaikka asiasta minulle oli aikaisemmin sanottu ja en sitä totellut. Nyt siis näin ja voin kertoa, ettei ole helppoa olla ilman nikotiini annosta, mikä sillointällöin alkaa nostamaan olon sietämättömäksi, koska on tottunut nikotiiniin. Mutta sitten kun sitä aamulla saa, vedettyä muutamat höyryt taas alkaa luistamaan asiat. Positiivistä on se, että saa ilman höyryttelyä aikaan jotain, koska on toddella tekemisen puute. Yht´äkkiä huomaa ajattelevansa aivan muita asioita ja todella tekee sellaista, mitä itsekkin hieman ihmettelee jälkeenpäin. Ajatusmaailma on siis ilman nikotiinia todella paljon erilainen. En ensituntumalta osaa ihan suorinsanoin näpytellä mitä eroavaisuutta tässä on, silti huomaan että ainakin kykenen ajattelemaan selkeämmin ja toimimaan rivakammin, mutta se kostautuu kun saan taas sähkötupakan tai modin käteeni. Olen jo miettinyt, että kannattaako koko sähkötupakointi, koska nesteitten tilaus ja keskiöitten tilaaminen aina maksaa, kun en ole ainakaan vielä kokeillut RTB systeemiä, eli kasaa itse. Se menee aikalailla harrastepuolen piikkiin ja minulla ei ole kaiketi tarpeeksi motoriikkaa wickien tekoon. En voi tietää, koska en ole yhtään rakentanut tuollaista. Kaikkea kanssa.