No jopas oli taas hämmentävät unet kerrassaan. En tiedä miten ja miksi mulla on taas allkanut se vaihe elämään unessa, että mä olen jättänyt tuon Ilta-AikuisLukion kesken. En kai mä tunne syyllisyyttä hitsi nyt siitäkin, että mä EN käynyt sitä loppuun? Ei kai se mun vikani ollut, että muut asiat kaatuivat Lukion edelle, tai sen päälle samaan aikaan. Voinhan mä toki alkaa ensi Syksynä aloittaa tuonkin alusta.Veikkaan vaan, ettei resusseja oikeastikkaan ole, ainakaan ihan penkkiä mennä kuluttamaan? Saatikka sitten ne kkirjojen hinnat... Taidan kyllä pitää omat harrasteeni, eli Rc ja Rumputunneilla käynnin. Viikolla on paljon tekemistä ja alkuviikosta(ONNEKSI) on tuo Rumpujen soitto. Nyt luetaan jo tosissaan nuotteja!, eikäkuunnella kappaletta ensin ja sitten haeta hieman"jotain sinnepäin." Rc- harrastelu on taas mukavaa, kun "tehdä ja kokeilla" voi myös sisätiloissa. Viikonlopppuna sitten (Hubsan Quatro x-4:jää) lentämään ulos, muuten roottorien fraameilla sisä tilassa, mikä on vielä uupuva ja vara LiPo350Mah, kuten myös Propelleja SIDETTÄVÄ määrä. Ne kun on muovia, ne hajoaa AIKA helposti ilman tuota Propelli Framea! Keles!!! :) Rumpukapulat ei (BB 7a) pyöreällä kärkipäällä. sitäkin on pakko vaan Leevi Leppäsen Cd:n ja Nuottien mukaan mennä, jos aikoo osata. :)